خرید محصولات مراقبت از پوست چقدر اهمیت دارد؟
دو شنبه 17 شهريور 1399 ساعت 12:42 | بازدید : 349 | نویسنده : jd | ( نظرات )

 مراقبت های پوستی یکی از ضروری‌ ترین کارهایی است که در هر سنی که باشید باید جزء روتین روزانه شما باشد. کاملا عاقلانه به نظر می‌آید که شما قبل از خراب شدن پوست از محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید تا بعدا به دلیل عدم رسیدگی مجبور شوید به سراغ بوتاکس، ژل و یا تیغ جراحی بروید. پس خرید محصولات مراقبت از پوست را در الویت لیست خریدتان قرار دهید.

انتخاب محصولات مراقبت از پوست معتبر و با کیفیت نیز در این مورد تاثیرگذار است. باید توجه داشته باشید که براساس تبلیغات نمی توان به محصولات یک برند اعتماد کرد. توصیه پزشک و تجربیات شخصی را میتوان ملاک خوبی برای انتخاب محصول درنظر گرفت.

یکی از بهترین و محبوب ترین محصولات مراقبت پوستی اینروزها در بین افراد محصولات کامان است. محصولات کامان علاوه بر کیفیت خوبی که دارند، دارای بسته بندی بسیار زیبا و جذابی نیز هستند. این محصول ساخت ایران است و یک محصول ایرانی شمرده می شود. برند جنوا کازمتیکس یکی از معتبرترین برند های پوستی است که از سوئیس راه خود را به دیگر کشورها باز کرده است. این برند در محصولات خود از ترکیبات طبیعی استفاده می کند. چندین سال پیش این شرکت همکاری خود را توسط لابراتورش با ایران شروع کرد. به همین دلیل است که محصولات کامان زیر نظر سوئیسی ها در ایران تولید شده و به فروش می رسد. از دیگر دلایل محبوبیت این برند، استفاده از ترکیب های طبیعی است.

 

مواد مغذی به کار رفته در محصولات مراقبت پوستی :

  • روغن آرگان

این روغن شامل ویتامین های امگا سه و شش و E می باشد. این روغن به دلیل آنتی اکسیدان ها پوست را در برابر انواع اشعه های مضر آفتاب محافظت می کند. روغن آرگان روند پیری را نیز کاهش می دهد و کمک به از بین رفتن چین و چروک ها می کند. از این روغن در تمامی محصولات کامان استفاده شده است.

  • روغن جوجوبا

محبوب ترین روغنی که برای پوست استفاده می شود روغن جوجوبا است. این روغن به دلیل شباهت زیاد به چربی های پوست کمک به طبیعی شدن متابولیسم پوست می کند. روغن جوجوبا ضد چروک نیز هست. همچنین صورت  های آسیب دیده را سریعا درمان می کند. این روغن در محصولات چشمی کامان دیده می شود.

  • روغن دانه انگور

این روغن که شامل ویتامین های E  و A می باشد، به کمک اسید های چرب مفید موجود بر روی پوست تلاش بر از بین بردن آکنه می کند. این ماده به دلیل آنتی اکسیدانی که دارد باعث دیرتر شروع شدن روند پیری پوست شود . 

  • آواکادو

آواکادو میوه ای بسیار خوشمزه است علاه بر طعمی که دارد برای پوست  بسیار مفید است. این میوه به دلیل داشتن روغن های اشباع شده خاص خود در تلاش برای شادابی و آبرسانی پوست دارند.

  • عصاره لیمو ترش

لیمو ترش علاوه بر این که گردش خون را تنظیم می کند، به سفید شدن و خوش رنگ شدن پوست شما نیز کمک می کند. این عصاره در محصولات روشن کننده کامان پیدا می شود.

  • شی باتر

شی باتر یا همان کره شی یکی از مواردی که در تمامی محصولات پوستی استفاده می شود. این محصول علاوه بر این که برای پوست مرطوب کننده خوبی است پوست را به طور عمقی تقویت می کند. این محصول که کرم های جوان سازی کامان وجود دارد باعث قوام و سفت شدن پوست می شود.

  • ویتامین E

این ویتامین، ویتامین مخصوص و محبوب پوست است. به راحتی جذب پوست می شود و در برابر عوامل مضر بیرونی و درونی مانند اشعه های خطرناک آفتاب از پوست محافظت می کند. به همین دلیل این ویتامین در محصولاتی از کامان که خاصیت ضد آفتابی دارد، دیده می شوند.

  • ویتامین A

این ویتامین به شفاف شدن پوست کمک می کند. همچنین وظیفه بستن منافذ باز را برعهده دارد تا پوست به ظاهر زیبای خود بازگردد. در برخی از کرم های کامان نیز از این ویتامین استفاده شده است.

  •  ویتامین K

این ویتامین یکی از بهترین ویتامین ها برای پوست و بدن محسوب می شود. چون علاوه بر کمک به انعقاد خون، در لوازم های آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود. اثر این ویتامین بر روی پوست، رفع تیرگی و سیاهی اطراف چشم است. این ویتامین در تمام محصولات چشمی کامان دیده می شود.

 

ضروری‌ترین محصول مراقبت از پوست:

یکی از محصولاتی که بصورت روزانه باید برای تامین سلامتی پوست استفاده شود، کرم آبرسان است . بهترین نوع کرم آبرسان، کرمی است که شامل Q10 باشد. کرم آبرسان کامان می‌تواند خرید مناسبی باشد. زیرا این محصول شامل هیالورونی اسید است که به دلیل آنتی اکسیدان بالا، باعث آبرسانی عمقی پوست می شود و از ایجاد شدن چین و چروک های پوستی نیز جلوگیری می کنند. این کیفیت در برابر قیمت این محصول فوق العاده است.

اگر قصد خرید محصولات کامان مخصوصا خرید کرم آبرسان کامان را دارید، کافی است با یک کلیک این محصول را از فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی میس و مستر درب منزل تحویل بگیرید. آفرهای ویژه این سایت را از دست ندهید.  


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
لینک دوستان
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی لوازم آرایشی از بهترین برندها و آدرس tarlaan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 7
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 38
:: بازدید سال : 132
:: بازدید کلی : 667